Garantie/levering

Wij doen er natuurlijk alles aan om u een goed product te leveren. Mocht het onverhoopt zo zijn dat er iets mankeert aan uw meubel dan horen wij dit graag van u.

Wij geven garantie op de montage van het meubel. Er geldt geen garantie als de schade is veroorzaakt door:

  • onredelijk gebruik
  • gebruik voor commerciele doeleinden
  • gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • door professioneel gebruik
  • het werken van hout (meer informatie kunt u hieronder vinden)
  • krom trekken van hout

Geen garantie op het werken van het hout
Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.

Betaling en levering
Wanneer u meubels bij ons besteld, ontvangt u een factuur van ons. Wij vragen wij u om de meubels vooraf te betalen via een bankoverschrijving.  Wanneer de betaling ontvangen is, zullen wij de meubels in de meeste gevallen binnen 3-7 werkdagen voor u maken en bezorgen.

Wij bezorgen de meubels zelf binnen ongeveer een uur rijden vanaf Hilversum. De bezorgkosten zijn dan maximaal € 37,50.  Wij bezorgen de meubels in principe tot de voordeur op de begane grond of in een toegankelijke achtertuin, tenzij andere afspraken gemaakt worden. U kunt de meubels ook komen afhalen.